Informacje podstawowe:

  • Właścicielem Sklepu jest AKSO Sp. z o.o., mieszcząca się ul. Święty Marcin 29/8, 61-806 Poznań,
    NIP: 7831919169, REGON: 540475127, KRS: 0001145633.
  • Regulamin określa prawa i obowiązki Klienta jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep.
  • Regulamin dostępny jest w polskiej i angielskiej wersji językowej.
  • Klient zobowiązany jest do przestrzegania autorskich praw majątkowych oraz praw wynikających z rejestracji wynalazków, patentów, znaków towarowych, wzorów użytkowych i przemysłowych.
  • Sprzedawca zobowiązuje się do wykorzystania danych osobowych klientów sklepu wyłącznie w celu rzetelnego wykonania umowy zawartej na odległość.
    Polityka prywatności udostępniana jest w trakcie składania zamówienia oraz przesyłana każdorazowo w wiadomości e-mail wraz z potwierdzeniem zamówienia.

Warunki techniczne korzystania ze Sklepu

  • W celu korzystania ze Sklepu, Klient powinien posiadać:
  • urządzenie przekazujące dane teleinformatyczne,
  • dostęp do sieci Internet,
  • adres poczty e-mail.
  • Witryna Sklepu zbiera informacje zawarte w plikach cookie, które są plikami tekstowymi.
    Pliki te nie przechowują żadnych danych personalnych, używane są w sposób anonimowy w celu ocenienia realnego zainteresowania serwisem.
    Pliki cookie służą do wymiany informacji pomiędzy Sklepem a Klientem, co w znacznym stopniu ułatwia dopasowanie oferty do oczekiwań i preferencji klienta.
    Klient decyduje o stosowaniu plików cookie.
    Klient może zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby pliki cookie nie były przechowywane w pamięci urządzenia oraz zostały usunięte.
  • Sprzedawca informuje, iż wyłączenie plików cookie może wpłynąć na funkcjonalności dostępne w Sklepie.
  • Szczegółowe informacje dotyczące plików cookie zawarte są w Polityce Plików Cookie, udostępnionej pod adresem akso.net.pl stanowiącej integralną część niniejszego regulaminu.

Realizacja zamówień

  • Sklep jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze, poza przerwami konserwacyjnymi.
    Klient ma również możliwość złożenia zamówienia poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie.
  • Klientami, w przypadku osób fizycznych, mogą być tylko osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
  • Klient składa zamówienie w następujący sposób:
  • wybór towarów dokonywany przez dodanie ich do koszyka,
  • wybór formy dostawy i płatności,
  • wprowadzenie lub wybór danych w formularzu adresu dostawy,
  • zatwierdzenie zamówienia przez przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
  • wysłanie potwierdzenia zamówienia na adres e-mail Klienta.
  • zamówienie złożone w formie elektronicznej będzie potwierdzone nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych (z wyłączeniem świąt) od otrzymania zamówienia.
    Potwierdzenie wysłane będzie e-mailem lub telefonicznie.
  • Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.
  • Potwierdzenie zamówienia przesyłane do Klienta zawiera:
  • dane Sklepu, w tym dokładny adres korespondencyjny, adres e-mail oraz nr telefonu Sprzedawcy,
  • opis produktu (np. ilość, kolor, wymiary),
  • jednostkową i łączną cenę wszystkich produktów,
  • cenę zamówienia, tj. cena łączna produktów oraz koszty wykonania umowy m.in płatności i dostawy,
  • sposób płatności,
  • formularz reklamacji/zwrotu – załącznik w formacie PDF,
  • regulamin – załącznik w formacie PDF,
  • informacje o przetwarzaniu danych osobowych – załącznik w formacie PDF.

Forma płatności

  • Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia w następujących formach:
  • przelewem za pomocą usługi płatności online dostępnej w Sklepie,
  • przelewem na wskazane przez Sprzedającego konto bankowe,
  • systemem płatności za pobraniem,
  • Koszty związane z dokonaniem płatności podane są na stronie zamówienia oraz w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia, oraz zostają wliczone w końcową cenę zamówienia. 
  • Za skorzystanie z określonej formy płatności Sprzedawca nie może żądać od Klienta opłaty przewyższającej koszty poniesione przez sprzedawcę z tego tytułu.

Ceny i koszty

  • Wszystkie znajdujące się w Sklepie oferty stanowią jedynie zaproszenie dla Klienta do przedłożenia odpowiedniej oferty kupna.
  • Ceny produktów w Sklepu podawane są w walucie PLN oraz zawierają podatki i opłaty. Cena produktu przed oznaczeniem przycisku „do koszyka” nie zawiera kosztów dostawy i innych dodatkowych opłat, chyba że na stronie przedmiotu wskazano inaczej. Koszty przesyłki oraz dokonania płatności doliczane są do sumy zamawianych produktów. Klient jest informowany przed złożeniem zamówienia o dodatkowych kosztach, np. związanych z opakowaniem.
  • Ceną ostateczną zamówienia, wiążącą Sprzedawcę i Klienta, jest cena produktu podana na stronie Sklepu przed złożeniem zamówienia przez Klienta wraz z wszystkimi kosztami związanymi z realizacją umowy.
  • Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami dostawy, płatności) udostępniana jest przed wyborem opcji „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” oraz potwierdzana jest w niezwłocznie przesłanej wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.

Dostawa

  • Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy:
  • odbiór osobisty,
  • przesyłka standardowa – przesyłka kurierska lub dostawa własna Sprzedawcy,
  • Dostawa przez Sprzedawcę.
  • Charakterystyka sposobów dostawy:
  • odbiór osobisty – Klient odbiera zakupiony towar z magazynu Sprzedawcy we własnym zakresie, odbiór towaru możliwy jest od poniedziałku do piątku, po wcześniejszym ustaleniu terminu. Ten sposób dostawy nie generuje dodatkowych kosztów dla Klienta.
  • przesyłka standardowa – przesyłka kurierska lub dostawa własna Sprzedawcy. Dostawa jest realizowana od poniedziałku do piątku, w minimalnym terminie 2 – 5 dni roboczych. Wysyłka firmą kurierską realizowana jest dla przedmiotów małogabarytowych. Dla zamówień składających się z przedmiotów przekraczających wymiary dla przesyłek kurierskich, dostawę realizuje Sprzedawca. Wybór tego sposobu dostawy nie generuje dodatkowych kosztów po stronie Klienta.
  • Dostawa przez Sprzedawcę – ten rodzaj dostawy jest realizowany od poniedziałku do soboty, w terminie 1 – 2 dni roboczych i jest dodatkowo płatny, koszt ustalany jest indywidualnie z klientem. 
  • Termin dostawy nie przekroczy 21 dni, chyba że termin dostawy został ustalony w sposób indywidualny. W razie przekroczenia terminu konsument ma prawo do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu. 
  • Jeżeli towar nadal nie zostanie wydany, kupujący może odstąpić od umowy.
  • Dostawy odbywają się od poniedziałku do piątku w ramach dostaw kurierskich, od poniedziałku do soboty w ramach dostawy własnej Sprzedawcy lub odbioru osobistego Klienta. W niedziele oraz dni wolne od pracy dostawy nie są realizowane.
  • Sprzedawca odpowiada za przypadkową utratę lub uszkodzenie towaru do momentu wydania go Klientowi, chyba że Klient wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane przez Sprzedawcę.
  • Klient w momencie odbioru przesyłki ma możliwość sprawdzenia towaru i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności dostawcy. Spisanie protokołu nie stanowi warunku do złożenia reklamacji bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy.
  • Towary dostarczane są na terenie Polski.

Treści zawarte w Sklepie, wykorzystanie treści

  • Producent/Sprzedawca posiada odpowiednie upoważnienia do wykorzystania zdjęć oraz treści umieszczonych na stronach Sklepu.
  • Zdjęcia zawarte na stronach Sklepu są zdjęciami poglądowymi i mogą różnić się od rzeczywistego wyglądu oferowanego przedmiotu.
  • Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby oddać rzeczywisty wygląd oferowanego przedmiotu.
  • Przed zakupem Klient może wystąpić do Sprzedawcy o:
  • przesłanie rzeczywistych zdjęć przedmiotu,
  • potwierdzenie specyfikacji,
  • zmianę konfiguracji oferowanego przedmiotu.
  • Klient nie może kopiować, modyfikować ani rozpowszechniać treści, zdjęć, logotypów bez uprzedniej, pisemnej zgody Sprzedawcy.

Prawo odstąpienia od umowy

Niniejszy rozdział dotyczy Użytkowników korzystających ze Sklepu jako Konsumenci.

  • Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie do 14 dni, od dnia doręczenia produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie, bez wydania pisemnego oświadczenia, odsyłając produkt. Decydującą data jest data nadania produktu/złożenia oświadczenia.
  • W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
  • Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru, w związku ze skorzystaniem z uprawnienia do odstąpienia od umowy, ponosi Kupujący, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o jego prawie odstąpienia od umowy.
  • Wszystkie koszty zwrotu towaru są ponoszone przez Sprzedawcę jeżeli towar został wysłany błędnie lub posiada wadę produkcyjną. 
  • W przypadku odstąpienia Klienta od umowy, Sklep dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Konsumenta. Zwrot nastąpi na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy. 
  • Klient ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował odbiór we własnym zakresie. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
  • Odesłanie towaru nie może zostać zrealizowane przesyłką za pobraniem, przesyłki takie nie zostaną odebrane.
  • Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się na stronie Sklepu w zakładce DO POBRANIA
  • Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w wypadkach:
  • świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumenta,
  • zwracany towar został uszkodzony przez klienta lub dostawcę, jeżeli klient nie zgłosi tego faktu niezwłocznie.

Prawo Konsumenta do rękojmi

  • Produkty oferowane w Sklepie objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością producenta/sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli Konsument zgłosił rękojmie Sprzedawcy w ciągu 12 miesięcy od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania.
  • Reklamacja na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinna być przekazana za pomocą:
  • wysyłanie wiadomość e-mail na adres biuro@akso.net.pl,
  • listownie na adres AKSO Sp. z o.o., ul. Święty Marcin 29/8, 61-806 Poznań,
  • W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe.
  • Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
  • W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt. 4, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać:
  • doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową,
  • nieodpłatnej naprawy lub wymiany produktu na nowy,
  • obniżenia ceny,
  • odstąpienia od umowy – Sprzedawca zwróci Klientowi równowartość ceny całości dokonanej transakcji.
  •  Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub adres korespondencji.
  • Sprzedawca wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.
  • Przykładowy formularz Reklamacyjny znajduję się na stronie zamówienia oraz dołączany jest do wiadomości e-mail przy zatwierdzeniu zamówienia.

Pozostałe postanowienia

  • Regulamin jest dostępny pod adresem
    https:
  • Klient ma możliwość odczytu, ściągnięcia treści regulaminu na swoje Urządzenie oraz dokonania wydruku dokumentu.
  • Sprzedawca dokona zmiany postanowień Regulaminu z ważnych powodów po uprzednim poinformowaniu Klientów poprzez publikację jednolitego tekstu Regulaminu na stronach Sklepu oraz wysłania jego treści na adres email wskazany przez Klienta. Zmieniony lub zmodyfikowany regulamin ma moc wiążącą, po spełnieniu pozostałych warunków przewidzianych prawem, jedynie dla stosunków prawnych powstałych po wejściu w życie zmian lub modyfikacji.
  • Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów korzystających ze Sklepu przed dniem wejścia w życie zmian.

Regulamin obowiązuje od 10.01.2025r.

Product added to compare.